Placówki medyczne

Pomagamy budować relacje z pacjentem i radzić sobie w sytuacjach trudnych

Prowadzimy badania i analizy satysfakcji pacjenta oraz oceny funkcjonowania zespołów.

Pomagamy w opracowaniu standardów obsługi pacjenta w placówce medycznej poprzez doradztwo, konsultacje, tworzenie dokumentów.

Szkolimy personel obsługowy, pielęgniarki oraz lekarzy. Nasze szkolenia to między innymi:

  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z pacjentem
  • Obsługa pacjenta i budowanie z nim relacji
  • Komunikacja z pacjentem i jego rodziną
  • Asertywność w kontakcie z pacjentem
  • Standardy obsługi pacjenta w placówce medycznej
  • Zespół w placówce medycznej 
Badania
Standardy
Szkolenia
Pracownia Rozwoju Przemysław Kozak
Nowaka-Jeziorańskiego 7/198
03-984 Warszawa
NIP 6811739280
REGON 141674545
Nr konta: 34 1140 2004 0000 3802 7463 0997